środa, 29 kwietnia 2015

1% podatku

Dobiega końca okres rozliczania naszych rocznych zeznań podatkowych.
Dziś rozliczyłam zeznanie Pawła i przekazał sam sobie 2 zł, tyle wynosi 1% jego podatku, tak duża jest jego renta.
Złożyłam też korektę naszego PITa. Mam na to 5 lat, ale składając do końca kwietnia, oddałam Pawłowi całe 4 zł naszego podatku. A piszę o tym dlatego, bo czasem ktoś powie, a co ta moja złotówka czy dwie pomoże. Ale tych złotówek może być tysiące i naprawdę da się uzbierać na kilka minut, godzin, dni rehabilitacji. Naprawdę ważna jest tak każda drobna wpłata.
Zachęcam do odpisów w kolejnych latach, jeśli nie Pawłowi, to komukolwiek, czy zwierzakom, czy Straży Pożarnej, Harcerzom, komu tylko chcemy. Ale korzystajmy z tej możliwości.
Dziękuję wszystkim, którzy odpisali swój procent Pawłowi. Na pewno się przyda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz